Date:      Tue, 13 Oct 2020 12:11:06 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?xLBuc2FuxLFuIEdlbGVjZcSfaS9GdXR1cmUgb2YgSHVtYW5pdHkg?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 Bülteni Daha İyi Görüntülemek İçin Tıklayın
[http://track-4.track-my-url.com/0101D2389711|11019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|10015727|1010469|00102632.html]TSPB
Birlikte Eğitim Webinarları
"İnsanın Geleceği/Future of Humanity"

TSPB Birlikte Eğitim
Büyükdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-4.track-my-url.com/0110L2389711|11005727|00115892|1111T.html]

Birliğimizce 22 Ekim 2020 Perşembe günü 14:00-16:00 saatleri arasında
"İnsanın Geleceği/Future of Humanity" konu başlıklı webinar
gerçekleştirilecektir.

Youtholding kurucusu, fütürist ve iş insanı Emrah Kaya'nın konuşmacı
olarak yer alacağı webinarda aşağıdaki konular ele alınacaktır.

-Ülkeler yerlerini dijital şirketlere mi bırakmaya başladı?
-FAGA isimli yeni dijital coğrafya bize nasıl bir tehdit oluşturuyor?
-İnsan beynini teslim almak için ilk adım sosyal medya mı?
-Bir insan nasıl ürün olabilir?

Zoom uygulaması üzerinden gerçekleştirilecek webinara katılım
ücretsiz olup sınrlı kontenjan nedeniyle 20 Ekim Salı günü 17:00' a
kadar katılım kaydının tamamlanması gerekmektedir.

Kayıt tamamlandıktan sonra webinara giriş için gerekli bilgiler
tarafınıza e-posta ile iletilecektir. Webinara kayıt yaptıranların
bağlandıklarında ad ve soyadları açık katılmaları beklenmektedir.

Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
[http://track-4.track-my-url.com/1010L2389711|10015727|011128761|0011T.html]

Kayıt linkinin açılamaması durumunda www.tspb.org.tr
[http://track-4.track-my-url.com/1001L2389711|00015727|011010210|1110T.html]
adresi üzerinden kayıt oluşturabilirsiniz.

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan üye veritabanına
kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.Beni bu listeden çıkar
[http://track-4.track-my-url.com/1010U2389711|01119c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|0110469|11005727.html]