Date:      Fri, 25 Feb 2011 02:53:39 +0100
From:      "Patryk" <patryczek96@os.pl>
To:        freebsd-arch@freebsd.org
Subject:   Prosba

Witam serdecznie.

Na początku wiadomości, bardzo prosiłbym o poświęcenie mi chwili czasu, gdyż zwracam się z nietypową prośbą.

Państwa adres napotkałem w internecie, co dowodzi jego dobrej pozycji w katalogach teleadresowych.

Mam 15 lat, interesuje sie informatyką, uwielbiam zwierzęta, a od pewnego czasu mam inne hobby, mianowicie - kolekcjonuję gadżety reklamowe oraz próbki różnych produktów. Zacząłem zajmować się tym około roku temu. W mojej kolekcji znajdują się różnorodne przedmioty - od smyczy, długopisów, breloków do kubków, koszulek i pendrive'ów. Zbiory można zobaczyć na moim kanale YouTube (http://youtube.com/PatryczQ96) oraz na mojej stronie internetowej - http://kolekcja.darmowki.eu . Bardzo chciałbym, aby moja kolekcja powiększyła sie o kolejne. W związku z tym zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o przesłanie mi kilku gadżetów promocyjnych w celu wzbogacenia mojej kolekcji. Może to się wydawać dziwne i od razu nasuwa się pytanie: "Po co mi to?", ale ja odpowiem "Niektórzy zbierają znaczki, inni monety, a ja - gadżety" - dlatego ośmielam się skierować do Państwa tą prośbę. Z wielką chęcią, przyjemnością oraz dumą dołączyłbym do swojej kolekcji podarunek od Was.

Mój adres:
Patryk Sikora
ul.Słowiańska 8a/16
78-400 Szczecinek

Z poważaniem
Patryk

Ps. Przepraszam za ewntualne duplikaty maili skierowanych do Państwa - mam problemy z programem pocztowym.
Ps2. Proszę o wysyłanie gadżetów w kopertach bąbelkowych, zapewni to bezpieczny transport oraz mi zabawę - lubię postrzelać folią zawartą w takich kopertach ;)

------
A ja adresik to mam w adresik.pl a hosting na klatka.pl