Date:      Mon, 29 Jun 2020 08:52:28 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?QklTVC0zMCBFbmRla3MgdmUgUGF5IFZhZGVsaSDEsMWfbGVtIFPDtnpsZcWfbWVsZXJpeWxlIFbEsE9QJ3RhIFlhdMSxcsSxbSBGxLFyc2F0bGFyxLE=?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-5.track-my-url.com/0001D2389711|01019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|11105250|1000469|01002378.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"BIST-30 Endeks ve Pay Vadeli İşlem S&ouml;zleşmeleriyle VİOP'ta
Yatırım Fısatları"

 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/0011L2389711|10115250|010122069|1001T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Tolga Uysal-Deriva Danışmanlık&amp; Eğitim
Y&ouml;netici Ortak

Eğitim Tarihi: 16 Temmuz 2020
Eğitim S&uuml;resi: &frac12; G&uuml;n
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/0011L2389711|11005250|110022069|1101T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/0011L2389711|11015250|01115892|0111T.html]

VİOP BIST-30 ve paya dayalı vadeli işlem s&ouml;zleşmeleri nasıl
işler?

Spot hisse senedi portf&ouml;y&uuml;n&uuml;z&uuml;n değerini VİOP vadeli
işlem s&ouml;zleşmeleriyle nasıl korursunuz?

D&uuml;ş&uuml;k bir teminatla y&uuml;ksek kazan&ccedil; elde etmek
m&uuml;mk&uuml;n m&uuml;? VİOP kaldıra&ccedil; &ouml;zelliğini nasıl
fırsata &ccedil;evirebilirsiniz?

Spottan almak istediğiniz hisseyi bundan &ccedil;ok daha az maliyetle
VİOP'da alabileceğinizi biliyor musunuz?

Farklı vadeler veya &uuml;r&uuml;nler arasındaki arbitraj
fırsatlarından nasıl yararlanabilirsiniz?

Risksiz kazan&ccedil; m&uuml;mk&uuml;n m&uuml;?

16 Temmuz 2020 tarihinde "BIST-30 Endeks ve Pay Vadeli İşlem
S&ouml;zleşmeleriyle VİOP'ta Yatırım Fırsatları" online eğitimimize
bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası (VİOP)

VİOP Hakkında
Vadeli İşlem Borsalarının Temel Fonksiyonu
Vadeli İşlem (Future) Nedir? Nasıl İşler?
VİOP'ta İşlem G&ouml;ren Dayanak Varlıklar

BIST-30 Vadeli İşlem S&ouml;zleşmesi

S&ouml;zleşme Unsurları
A&ccedil;ık Pozisyon Kavramı ve Yatırım Stratejisinde Kullanımı
Teminatlandırma ve Teminat Tamamlama &Ccedil;ağrısının Oluşumu
Başlangı&ccedil;/ S&uuml;rd&uuml;rme Teminatı
SPAN Metodu

&Ouml;rnek Uygulamalarla:
Pozisyonlarınn G&uuml;ncellenmesi ve Kar Zararların Hesaplanması
Yatırım Ama&ccedil;lı İşlemler ve Kaldıra&ccedil; Etkisi
BIST-30 ile Portf&ouml;y Korunması
Yayılma Stratejileri
Vadeler Arasında
&Uuml;r&uuml;nler Arasında
Taşıma Maliyeti Modeli ve Fiyatlama

Paya Dayalı Vadeli İşlem S&ouml;zleşmeleri

Spot Pay İşlemleri ile Pay Vadeli İşlemler Arasındaki Farklar
Teminat ve Kaldıra&ccedil; &Ouml;zellikleri
Paya Dayalı Vadeli S&ouml;zleşmelerinde İşlem Ger&ccedil;ekleştirme ve
Vade Sonu
Paya Dayalı Vadeli İşlem S&ouml;zleşmelerinde Uzlaşma (Takas)
Piyasa Yapıcılık
Baz RiskiBu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan &uuml;ye
veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in g&ouml;nderilmiştir.Beni bu
listeden &ccedil;ıkar
[http://track-5.track-my-url.com/0001U2389711|11109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|1101469|11005250.html]