Date:      Wed, 16 Dec 2020 09:15:11 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        gnome@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?UmFib3RlY2gtIFNtYXJ0IENvbnRyYWN0cyB2ZSBVeWd1bGFtYWxhcsSxbiBGaW5hbnNhbCBQaXlhc2FsYXJhIFlhbnPEsW1hbGFyxLE=?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-7.track-my-url.com/0101D2399501|1010f2628cea3c370db282454ea6b777f5d1|00116119|0110469|00102875.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"Rabotech-Smart Contracts ve Uygulamaların Finansal Piyasalara
Yansımaları"

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-7.track-my-url.com/1101L2399501|11006119|101022069|1001T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Avukat-Arabulucu-Yonca Fatma Y&uuml;cel
Uluslararası Avukatlar Birliği Başkan Danışmanı, Bankacılık ve
Finansal Hizmetler Komitesi D&uuml;nya Başkan Yardımcısı
Yiğit Y&uuml;cel INT Law Firm

Eğitim Tarihi: 7 Ocak 2021
Eğitim S&uuml;resi: &frac12; G&uuml;n
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-7.track-my-url.com/0011L2399501|01016119|001122069|0100T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-7.track-my-url.com/0101L2399501|10006119|11005892|0011T.html]

Raboteknolojiye aşina mısınız?

Dijital d&ouml;n&uuml;ş&uuml;m &ccedil;er&ccedil;evesinde akıllı
s&ouml;zleşmelerin kullanılması bir gereklilik mi?

Akıllı s&ouml;zleşmeler finansal piyasaların ne kadar i&ccedil;inde?

Akıllı s&ouml;zleşmelerin getirdikleri fırsatları ve tehditleri doğru
değerlendirebiliyor musunuz?

Gelecekte şirketinizin işleyişinde akıllı s&ouml;zleşmelerden
yararlanmak ister misiniz?

7 Ocak 2021 tarihinde "Rabotech-Smart Contracts ve Uygulamaların Finansal
Piyasalara Yansımaları" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Raboteknoloji ve Dijital D&ouml;n&uuml;ş&uuml;mdeki Yeri
Smart Contracts (Akıllı S&ouml;zleşmeler) Kavramı
Akıllı S&ouml;zleşmelerin Teknik Alt Yapısı
Blokchain Teknolojisi ve İşleyişi
Akıllı S&ouml;zleşmelerin İşleneceği Blok Zincirler
Akıllı S&ouml;zleşmelerin Getirdikleri Fırsatlar
Akıllı S&ouml;zleşmelerin Yaratabileceği Tehditler
Akıllı S&ouml;zleşmelerin Hukuki Niteliği
Akıllı S&ouml;zleşmelere İlişkin Yasal D&uuml;zenlemelere Dair
D&uuml;nya &Ouml;rnekleri
Akıllı S&ouml;zleşmelerin Finansal Piyasalar İ&ccedil;indeki Yeri ve
Piyasaya Yansımaları
Akıllı S&ouml;zleşmelerin Geleceği

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan &uuml;ye
veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in g&ouml;nderilmiştir.Beni bu
listeden &ccedil;ıkar
[http://track-7.track-my-url.com/0100U2399501|1110f2628cea3c370db282454ea6b777f5d1|1001469|01106119.html]