Date:      Wed, 22 Jul 2020 12:56:15 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?WWF0xLFyxLFtY8SxbGFyIMSww6dpbiDFnmlya2V0IERlxJ9lcmxlbWU=?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-5.track-my-url.com/0001D2389711|01019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|10105354|1011469|01012436.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"Yatırımcılar İ&ccedil;in Şirket Değerleme"
 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/1011L2389711|01105354|010022069|1101T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Erkin Şahin&ouml;z-Eski FED Ekonomisti&amp;Erste
Bank Ceo'su-Erkin Şahin&ouml;z Danışmanlık

Eğitim Tarihi: 17 Ağustos 2020
Eğitim S&uuml;resi: &frac12; G&uuml;n
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/1011L2389711|10105354|110022069|1010T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-5.track-my-url.com/0011L2389711|10115354|00015892|0011T.html]

 Şirket değerini etkileyen fakt&ouml;rler nelerdir?

Marka değerlemesi nasıl yapılır?

Hassasiyet analizinde dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?

İndirgenmiş nakit akımı ile değerleme nasıl yapılır?

&Ccedil;arpan se&ccedil;imindeki kritik parametreler nelerdir?

17 Ağustos 2020 tarihinde "Yatırımcılar İ&ccedil;in Şirket
Değerleme" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Şirket değerini etkileyen fakt&ouml;rler

Marka, kontrat ve m&uuml;şteri portf&ouml;y&uuml; gibi maddi olmayan
varlıkların değerlemesi

Şirket değerini arttırmaya y&ouml;nelik &ouml;neriler

Satın alma ve birleşme s&uuml;re&ccedil;lerinin y&ouml;netimi

Finansal g&ouml;zden ge&ccedil;irme (check-up)

Net varlık y&ouml;ntemi

İndirgenmiş nakit akımı y&ouml;ntemi

Piyasa &ccedil;arpanları y&ouml;ntemi

Hassasiyet analiziBu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan
&uuml;ye veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in
g&ouml;nderilmiştir.Beni bu listeden &ccedil;ıkar
[http://track-5.track-my-url.com/0010U2389711|00119c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|0101469|10015354.html]