Date:      Wed, 10 Jun 2020 11:38:11 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?VGVrbm9sb2ppIHZlIEFsZ29yaXRtaWsgxLDFn2xlbWxlcjogWWF0xLFyxLFtxLFuIHZlIEFyYWPEsSBLdXJ1bWxhcsSxbiBHZWxlY2XEn2kgMi0gVGVvcmlkZW4gVXlndWxhbWF5YSBHZcOnacWf?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track.email-bouncer.com/1010D2389711|10009c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|00105162|1011469|01002334.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

"Teknoloji ve Algoritmik İşlemler: Yatırımın ve
Aracı Kurumların Geleceği 2- Teoriden Uygulamaya Ge&ccedil;iş"

 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.
Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Online eğitime katılabilmek i&ccedil;in bilgisayarınıza "Zoom"
uygulamasını y&uuml;klemeniz gerekmektedir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track.email-bouncer.com/0100L2389711|00015162|111022069|0100T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

Eğitmen: Fırat G&uuml;rler-6Zeka

Eğitim Tarihi: 15 Haziran 2020
Eğitim S&uuml;resi: 1 G&uuml;n
Ders Saati: 09:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track.email-bouncer.com/0101L2389711|10015162|000122069|0100T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track.email-bouncer.com/1100L2389711|00105162|11005892|0001T.html]

 Ge&ccedil;en yıl ger&ccedil;ekleştirilen teorik eğitim, ge&ccedil;en
yıl katılanların verdiği g&ouml;r&uuml;şler doğrultusunda pratik
&ouml;rneklerle, yazılımlarla zenginleştirildi.

Veri biliminin finans piyasalarına uygulanması, teoriden pratiğe

Veri &ccedil;eşitleri: B&uuml;y&uuml;k veri, veriyi işleme hızı ve
diğer maliyetler

Phyton, Matlab, C# yazılım dillerinde uygulamalar

Bulut ortamında algoritmaların &ccedil;alıştırılması

Kolokasyondan &ccedil;alışan algoritmalar

Yazılım dili bilmeyenler i&ccedil;in algoritmik işlemler

15 Haziran 2020 tarihinde "Teknoloji ve Algoritmik İşlemler: Yatırımın
ve Aracı Kurumların Geleceği 2- Teoriden Uygulamaya Ge&ccedil;iş"
online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Korona veri bilimini de herkese bulaştırdı: Lineer regresyonunu her
tahmin modeline uygularsak ne olur?

Algoritma m&uuml;hendisliğine giriş: Derin &ouml;ğrenme, yapay zeka,
bilgisayarlı g&ouml;r&uuml; ve benzeri alanlardaki uygulamalar (teorik
ilgiden pratik &ccedil;&ouml;z&uuml;mlere)

Veri analizi: Veri olmadan algoritma olmaz. Farklı veriler algonuzu
farklı sonu&ccedil;lara g&ouml;t&uuml;r&uuml;r.

Veri &ccedil;eşitleri ve b&uuml;y&uuml;kl&uuml;kleri ile ilgili
&ouml;rnekler: Temel analiz verisi, anlık veri, derinlikli veri, alım
satım fiyatlarının ayrı modellenmesi, karşı taraf verisi, ITCH verisi

Kendi verimizi oluşturalım: Fiyat zaman ilişkisine &ouml;rnek. T&uuml;rk
hisse senetleri i&ccedil;in hacim dengesizlik barlarımızı oluşturalım.

Phyton'da Borsa İstanbul verileriyle farklı veri barları oluşturma
&ouml;rneği

&Uuml;&ccedil;l&uuml; bariyer metodu: Oynaklık, b&uuml;y&uuml;k sayılar
kuralı, hata matrisi gibi istatistiki kavramların sistemin başarısına
etkisi

Borsa İstanbul verileriyle &uuml;&ccedil;l&uuml; bariyer metodunun
uygulanma &ouml;rneği

Karşı taraf verisiyle hisse senetlerinde aracı kurum işlemlerini
skorladık. Matlab programı &uuml;zerinden kolokasyondaki sunucumuzda emir
g&ouml;nderdik.

Bulut teknolojisiyle makine &ouml;ğrenme yapısı nasıl kurulur?

C# yazılım diliyle algoritmik işlem &ouml;rnekleri- test ve
ger&ccedil;ek işlem incelemesiBu e-posta tarafınıza TSPB tarafından
oluşturulan &uuml;ye veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in
g&ouml;nderilmiştir.Beni bu listeden &ccedil;ıkar
[http://track.email-bouncer.com/1010U2389711|01109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|1001469|10015162.html]