Date:      Thu, 09 Jul 2020 14:03:40 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?S2nFn2lzZWwgVmVyaWxlcmluIEtvcnVubWFzxLEgS2FudW51IChLVktLKQ==?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-9.n-mail-3.com/1011D2389711|00119c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|11005296|1010469|00102406.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK)"

 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-9.n-mail-3.com/1001L2389711|01015296|001022069|0100T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Av. Y&uuml;cel Hamzaoğlu-Hamzaoğlu
Partners&amp;Hukuk B&uuml;rosu Kurucu Ortak

Eğitim Tarihi: 21 Temmuz 2020
Eğitim S&uuml;resi: &frac12; G&uuml;n
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-9.n-mail-3.com/0110L2389711|10115296|001122069|1101T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-9.n-mail-3.com/1010L2389711|01015296|01015892|0111T.html]

 Kişisel veri nedir? Anonim olarak toplanan bilgiler kişisel veri kabul
edilebilir mi?

Kişisel verilerin toplanması, kullanılması ya da aktarılması
i&ccedil;in rıza almak zorunlu mudur?

Bir şirketten kişisel verilerinizin t&uuml;m&uuml;n&uuml; silmesini talep
edebilir misiniz?

Kişisel verilerinize ilişkin haklarınız nelerdir?

Kişisel verilerin korunması kanunu şirketlerin uygulamalarında neleri
değiştirmiştir.

Kişisel verilerin korunması mevzuatına aykırılık durumunda ne gibi
risk ve yaptırımlarla karşılaşılabilir?

21 Temmuz 2020 tarihinde "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK)"
online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Kişisel Verilerin Korunma Kanunu'na Genel Bakış
Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Mevzuat D&uuml;zenlemeleri
Kişisel Verileri Koruma Kurulu Kararları

Kişisel Veri
Kişisel Verilerin Tanımı
Temel Kavram ve Akt&ouml;rler (Veri Sorumlusu, Veri İşleyen, İlgili
Kişi)

Kişisel Verilerin İşlenmesi
Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin &Ouml;rnekler
Hukuka Uygun Veri İşleme
Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İstisnalar
&Ouml;zel Nitelikteki Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin
İstisnalar
A&ccedil;ık Rızanın Unsurları Nelerdir ve Nasıl İspat Edilir?
Kişisel Verilerin İşlenme İlkeleri
Kişisel Verilerin Aktarılması

Veri Sorumlusunun Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;kleri
Aydınlatma Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;ğ&uuml;
Veri G&uuml;venliği Kapsamındaki Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;kler
Anonimleştirme, Silme
Yok Etme Kapsamındaki Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;kler
&Ouml;nemli Hususlar
Diğer Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;kler

Veri Sahibinin Hakları
Veri Sorumlusuna Başvuru
Kişisel Verileri Koruma Kurulu'na Şikayet Usul&uuml;

Veri Sorumlulukları Sicili Hakkında Y&ouml;netmelik

Veri Sorumluları Sicili-VERBİS
İrtibat Kişisi

Kanunlarda &Ouml;ng&ouml;r&uuml;len Yaptırımlar
G&uuml;ncel Kurul D&uuml;zenlemeleri Doğrultusunda Yaptırımlar

Kanun'un Uygulanmadığı Haller

KVKK Kanunu'na Uyum
Tavsiyeler
Politika ve Prosed&uuml;rler
&Ccedil;alışanlara İlişkin Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;k ve
TedbirlerBu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan &uuml;ye
veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in g&ouml;nderilmiştir.Beni bu
listeden &ccedil;ıkar
[http://track-9.n-mail-3.com/1100U2389711|01019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|1110469|10015296.html]