Date:      Thu, 25 Jun 2020 13:24:23 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?Q09WSUQgMTkgSUZSUyBLYXBzYW3EsW5kYWtpIE1hbGkgVGFibG9sYXJhIEV0a2lzaQ==?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-3.email-bouncer.com/1110D2389711|00109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|11105242|0111469|01112374.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"COVID 19 IFRS Kapsamındaki Mali Tablolara Etkisi"

 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-3.email-bouncer.com/0001L2389711|10015242|100122069|0110T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Prof. Dr. Barış Sipahi-Marmara
&Uuml;niversitesi-İşletme Fak&uuml;ltesi

Eğitim Tarihi: 14 Temmuz 2020
Eğitim S&uuml;resi: &frac12; G&uuml;n
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-3.email-bouncer.com/0011L2389711|00115242|101022069|1101T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-3.email-bouncer.com/0010L2389711|11005242|00105892|0110T.html]

IFRS 'in genel yapısı nedir?

Covid 19'un etkileyeceği IFRS standartları nelerdir?

Covid 19 ile ilgili IFRS kapsamında bilinmesi gerekenler nelerdir?

Covid 19 'un dipnotlara etkisi nelerdir?

Covid 19'un mali tablolara etkisi nedir?

14 Temmuz 2020 tarihinde "COVID 19 IFRS Kapsamındaki Mali Tablolara
Etkisi" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

IAS 2 Stok Standardı Kapsamında Değerlendirilmesi

IAS 10 Bilan&ccedil;o Tarihinden Sonra Meydana Gelen Olaylar Standardı
Kapsamında Değerlendirilmesi

IAS 12 Gelir Vergileri Standardı Kapsamında Değerlendirilmesi

IAS 36 Varlıklarda Değer D&uuml;ş&uuml;kl&uuml;ğ&uuml; Standardı
Kapsamında Değerlendirilmesi

IFRS 9 Finansal Ara&ccedil;lar Standardı Kapsamında Değerlendirilmesi

IFRS 15 Hasılat Standardı Kapsamında Değerlendirilmesi

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan &uuml;ye
veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in g&ouml;nderilmiştir.Beni bu
listeden &ccedil;ıkar
[http://track-3.email-bouncer.com/0110U2389711|01109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|1000469|11005242.html]