Date:      Tue, 29 Sep 2020 11:36:04 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?R2F5cmltZW5rdWxlIERheWFsxLEgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FzxLEgVW5zdXJsYXLEsSB2ZSBNZW5rdWwgS8SxeW1ldGxlxZ90aXJtZSBVeWd1bGFtYWxhcsSx?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 Bülteni Daha İyi Görüntülemek İçin Tıklayın
[http://track-6.n-mailer-email-marketing.com/1011D2389711|10019c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|10105665|1100469|01002598.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"Gayrimenkule Dayalı Sermaye Piyasası Unsurları ve Menkul
Kıymetleştirme Uygulamaları"
 -

Online Eğitim"Zoom"uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını gerçekleştirilen katılımcılara online eğitime giriş
için gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru için: www.tspb.org.tr
[http://track-6.n-mailer-email-marketing.com/1011L2389711|11105665|010022069|0011T.html]

Üyelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız için:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

            Eğitmen: Prof. Dr. Ali Hepşen-İstanbul
Üniversitesi-Öğretim Üyesi

Eğitim Tarihi: 15-16 Ekim 2020
Eğitim Süresi: ½ Gün
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim Ücreti: 400 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-6.n-mailer-email-marketing.com/0011L2389711|11105665|100122069|0110T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
Büyükdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-6.n-mailer-email-marketing.com/1011L2389711|01005665|00005892|0101T.html]

 Neden gayrimenkul ve sermaye piyasasının entegrasyonuna ihtiyaç var?

Gayrimenkule dayalı sermaye piyasası araçları nelerdir?

Türkiye'deki gayrimenkule dayalı sermaye piyasası araçlarının mevcut
durumu nedir?

İpotekli konut kredilerine dayalı menkul kıymetleştirme süreçleri
kredi veren kurumlar için neden bir ihtiyaç olmalıdır?

İpotekli konut kredilerine dayalı menkul kıymetleştirme sürecine
ilişkin mevzuatlardaki son düzenlemeler nelerdir?

İpotekli konut kredilerine dayalı menkul kıymetleştirme sürecinde
hedefler neydi, nelerdi başardık, neleri eksik yaptık?

15-16 Ekim 2020 tarihinde "Uluslararası Pazarlama ve Müşteri Bulma
Yöntemleri" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Gayrimenkule Dayalı Sermaye Piyasası Araçları
Gayrimenkul Yatırım Ortaklıkları
Altyapı Gayrimenkul Yatırım Ortaklıkları
Gayrimenkul Yatırım Fonları
Gayrimenkul Sertifikaları
Kira Sertifikaları
Düzenlemeler:Kanunlar ve Tebliğler
Kurumlar ve Türkiye'deki Süreç

Menkul Kıymetleştirme ve Menkul Kıymet İhraçları
İpotekli Konut Kredilerine Dayalı Menkul Kıymetler
İpoteğe Dayalı Ödeme Aktarmalı Menkul Kıymetler (Bilanço Dışı)
İpotek Teminatlı Menkul Kıymetler (Bilanço İçi)
Türkiye'de Menkul Kıymetleştirmenin Serüveni
Düzenlemeler: Kanunlar ve Tebliğler
Kurumlar:İpotek Finansmanı Kuruluşu
Uygulama: İhraçlar

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan üye veritabanına
kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.Beni bu listeden çıkar
[http://track-6.n-mailer-email-marketing.com/1110U2389711|10009c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|1001469|10005665.html]