Date:      Mon, 24 Aug 2020 12:16:04 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        freebsd-net@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?Q09WSUQgMTkndW4gU2VrdMO2cmxlcmUgdmUgTWFsaSBUYWJsb2xhcmEgRXRraXNp?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-2.n-mailer-email-marketing.com/0100D2389711|01109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|11005490|1110469|00012514.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri
"COVID 19'un Sekt&ouml;rlere ve Mali Tablolara Etkisi"

Online Eğitim"Zoom"uygulaması &uuml;zerinden
ger&ccedil;ekleştirilecektir.

Eğitimin 25 kişilik kontenjanı bulunmaktadır.

Başvurularını ger&ccedil;ekleştirilen katılımcılara online eğitime
giriş i&ccedil;in gerekli bilgiler iletilecektir.

Başvuru i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-2.n-mailer-email-marketing.com/1110L2389711|10015490|010122069|0001T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

Eğitmen: Prof. Dr. Barış Sipahi-Marmara &Uuml;niversitesi-İşletme
Fak&uuml;ltesi

Eğitim Tarihi: 21 Eyl&uuml;l 2020
Eğitim S&uuml;resi: &frac12; G&uuml;n
     Ders Saati: 13:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 200 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: Online Eğitim-Zoom

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-2.n-mailer-email-marketing.com/0100L2389711|01115490|011022069|1001T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-2.n-mailer-email-marketing.com/1101L2389711|01005490|10105892|1100T.html]

Pandemi s&uuml;recinin sekt&ouml;rlere yansıması nedir?

Hangi sekt&ouml;r olumlu etkilendi?

Hangi sekt&ouml;r olumsuz etkilendi?

Sekt&ouml;rel değişim ve beklentileri nasıl yorumlamalıyım?

Merak ettiğiniz soruların cevabını eğitimimizde bulacaksınız.

21 Eyl&uuml;l 2020 tarihinde "COVID 19'un Sekt&ouml;rlere ve Mali Tablolara
Etkisi" online eğitimimize bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

Dayanıklı T&uuml;ketim Malları Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve
COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

Tekstil ve Konfeksiyon Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut
Duruma Etkileri

Otomotiv Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

İnşaat Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

Turizm Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

Gıda Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

Perakende Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma
Etkileri

Tarım Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

Ulaşım Sekt&ouml;r&uuml; Mevcut Durumu ve COVID'in Mevcut Duruma Etkileri

Endeksler

Sanayi &Uuml;retim Endeksi

Sekt&ouml;rel G&uuml;ven Endeksi

Reel Kesim G&uuml;ven Endeksi

İmalat Sanayi Kapasite Kullanım Oranları

 Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan &uuml;ye
veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in g&ouml;nderilmiştir.Beni bu
listeden &ccedil;ıkar
[http://track-2.n-mailer-email-marketing.com/0100U2389711|11109c00fdf926bb981d59ee664f79715a6a|0100469|10105490.html]