Date:      19 Jan 2001 17:12:31 -0000
From:      Yonetici <info@superalan.net>
To:        hackers@FreeBSD.org
Subject:   New (Superalan.NeT - Turkiyedeki En Genis Icerikli Internet)

Turkiyenin En Gnis icerikli sitesi http://www.Superalan.net

Bu Sitede Yok Yok... işte listemiz...

*) Super Cep Bölümü: SMS, Melodi ve Cep Hileleri Cep telefonları Hakkında Herşey ( Radyasyon miktarları vb... )
*) Eglence Bölümü: Çizgi Filmler ( Flash ), Bizim City (Flash Bizimcity Cizgi Filmleri), Fıkralar vb...
*) Ses Arşivi Bölümü: Türkce ve Yabancı Full Mp3 Parçaları, Turkce Midi Parçalar ( En Son çıkan 1200 Midi dosya dahil ), vb...
*) Dini Konular Bölümü: Kuran-ı Kerimin Full Mp3 Seslendirmesi Sure Sure ( Mekke İmamından ), Kuran-ı Krimin Tamamı Online olarak Dinleyebileceğiniz Kuran Online Bölümü, Hac ve Umre Rehberi Full Online, Veda Hutbesi vb...
*) PlayStation Bölümü: Play Station 2 Bleem ! Download Kösesinde Full, Hileler ve Oy8un Kodları burada vb...
*) Oyun Bölümü: Kim 500 Milay ister ?, Super Pong, Super Pacman, Super Solo, Super Dama, PC Oyun Hileleri vb...
*) Bedavalar Bölümü: Fontlar, Bedava Counter veren yerler, Bedava Depo olarak kullanabilecekleriniz, Bedava Mail Alabileceginiz yerler, Bedava Subdomain alacaginiz yerler, Bedava Web Alani veren Yerler...
*) Programlar Bölümü: Internet, Multimdia, Yardımcı, Grafik, Virus Alanlarında Genis Program Arsivi
*) İşletim Sistemi Bölümü: İşletim sistemlerinin tam kurulum açıklamaları, LinuX Suse, redhat, slackware, caldera kurulumları, windows kurulumu vb...
*) Ders-Eğitim Bölümü: Cut3e Ftp Kullanımı, Fdisk Nasıl Atılır, Award Bios ayarları resimli tam anlatımlı, Overclock nasıl yapılır?, virus sözlüğü, trojan portları, püf noktaları, Türkiyedeki Proxy serverlar...
*) Link Bölümü: Dost sitelere linkler ve geniş içerikli siteler.
*) Superalan NetIndex: http://www.superalan.net/cgi-bin/netindex/trlinks.cgi
*) En Kral 20 TOPLIST: http://www.superalan.net/enkral/

Bütün Bunlar ve Yeniler Hepsi
Http://www.superalan.net
Adresinde.
Superalan.net Aha size kaliteli internet :))