Date:      Wed, 13 Mar 2002 09:25:54 +0100
From:      akela_at_terminal.cz@no.spam
To:        security@FreeBSD.ORG
Subject:   Re: security-digest V5 #455

 Peter> Ahojte
 Peter> Asi to tu uz vela krat bolo, ale akosi to nemozem najst v archive.
 Peter> Potreboval by som obrazok freebsd daemona (chunkieho ?) ale v nejakej
 Peter> rozumnej rozlisovacke. ak niekto mate url, pls poslite.
 Peter> dik
 Peter> pete
 Peter> (ide o to, ze tricko, na ktorom ho mam uz je nenositelne a obrazok, z
 Peter> ktoreho som tricko vyplodil je nekde strateny ;-)

v novejsich verzich
/usr/share/examples/BSD_daemon/beastie.eps

--
Honza Dusak
email: akela@terminal.cz